Üdvözlet

Szeretettel üdvözöllek ezen a blogon.

Nyílván az első kérdés, hogy miről is lesz itt szó, illetve ki is vagyok.

A személyem lényegtelen, az amit csinálok annál érdekesebb. Nem vagyok coach, nem vagyok tréner és igazából alapból nem szeretem ezeket a bullshitteket. Én az az ember vagyok aki ezt csinálja. Mindentudó sem vagyok. Vannak hibáim mind emberi, mind vezetői szinten, és tévedni is szoktam. De így nagyságrendileg egy év távlatából mérhető eredményeim vannak, amit számok igazolnak.

Egy elég nagy nemzetközi vállalatnak vagyok az egyik részlegének a vezetője. Persze az, hogy valami nagy, az mindig nézőpont kérdése. A cég profilja az építőipar.

Nézzük röviden, hogy mink van:

>10 értékesítő országosan

3 gyártócsarnok, kb 50 fő alkalmazottal. 

5 szerelőbrigád, akik a legyártott termékeket a helyszínen összeszerelik.

>10 fős irodai létszám, tervezők, mérnökök, logisztikus, szerződés előkészítő stbstb. 

Van egy pénzügyi illetve humán osztály - ők nem tartoznak az irányításom alá, elvégzik a szükséges feladatokat a részlegemnek illetve a másik részlegnek.

 Magyarán a

reklám - értékesítés - szerződés - tervezés - engedélyeztetés - anyagrendelés - gyártás - helyszíni szerelés

vonalon minden nálam fut össze. 

Emellett tartom a kapcsolatot az anyacéggel illetve a külföldi társvállalatokkal ugyanis a magyarországi munkáink mellett, tetemes kapacitásunkat az export teszi ki.

Kb 1 éve töltöm be ezt a pozíciót. A további bejegyzésekben részletezni fogom a munkám egyes részeit, problémáimat és az általam helyesnek vélt megoldásokat.